Sunday 27 February 2011

Chapter 38 - Pirmais latviešu rakstīt

Cau



Es nolēmu rakstīt latviešu valodā šo rakstu. Es zinu, es meginašu mācīties latviešu valodā. Tas ir loti gruti. Bet es zinu sevi. 

Tagad es jautāju Raivo. Bet es nezinu vairak vardu. 

Dažreis , Es juties , es zaudēju motivāciju. Es nezinu kapec. Man nepatik īpaši es runāju nepareizi ar cilvaki runa tu nevari lietot tos. 
 
Patiestiba, man nevajag radit mana pieredze. Dažreis , man nepatik jā cilvaki smejas par mani.
Piedot, bet tas ir manu sūdzību. 


Varbut , es varu runat latviešu valoda forš. but man vajag laiks. 


Un, lūdzu, nav jāgaidi no manis ideāla latviešu valodā. Bet es darišu labi.

Ritdiena , es braušu imigrācijas biroja. 

Uz redzešanos 
Fatih

 

2 comments:

  1. lieliski :), man prieks, ka tu maacies valodu :) Liene no ccehijas

    ReplyDelete
  2. wauuu. super tev izdevaas uzrakstīt tā, ka es sapratu visu. Lūdzu uzraksti vēl kaut ko ;)

    ReplyDelete